غذا و آشپزی

غذا و آشپزی طرز تهیه غذاهای ایرانی و خارجی

غذا و آشپزی

غذا و آشپزی طرز تهیه غذاهای ایرانی و خارجی

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

اسکاچروس کارامل و شکلات

اسکاچروس کارامل و شکلات

Scotcheroos اسکاتچروس نوعی شیرینی برش داده شده یا دسری است که ترکیبی از شکلات، کره بادام زمینی و برنج کریسپی دارد. طرز تهیه این شیرینی خوشمزه را در بخش آشپزی تاپ ناز مشاهده می کنید.

 

مرغ سرخ شده با لیمو عمانی

درغذا های سنتی ایران اصولا از لیموعمانی که یکی از انواع لیموترش است استفاده می شده و در حال حاضر هم کاربرد فراوان دارد. طرز تهیه مرغ سرخ شده با لیمو عمانی را در آشپزخانه نمناک ببینید.

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.